יצירת היכרות מפתה למכון עיסוי יכולה להיות מאתגרת. קוראים בדרך כלל קוראים טקסט מסוג זה, לא בגלל שהם מחפשים את השירות באופן פעיל, אלא בגלל שהם התבקשו לעשות זאת על ידי אפליקציית טלפון או טיזר חיפוש בגוגל.
הטון של הקטעים הללו צריך להיות סמכותי ובטוח על מנת שהקורא יוכל לרכוש את מה שמוצע (עיסוי מרגיע).
דרך מצוינת להתחיל בהקדמה היא לתת לקוראים לדעת שאתה בנעליים שלהם; אתה מבין למה הם צריכים עיסוי ולא שופטים אותם. לדוגמה, "אולי הבוס שלך גרם לך לחרדה היום, אולי זה המשקל של יותר מדי חובות שמכבידות על הגוף שלך - מה שזה לא יהיה, אנחנו כאן." כתיבה כזו תגרום לקורא להרגיש כאילו הוא יצא מאזור הנוחות שלו אבל יודע שהכל יהיה בסדר בצד השני.
יש כל מיני מכוני עיסוי שונים בשוק. יש מקומות עמוסים עבור אלה שאוהבים לקבל את התיקון שלהם מהר יותר ומקומות צפופים עבור אלה שמחפשים סגנון רגוע יותר. לאיזה מהמקומות הרבים יש את הביק
...
Читать дальше »